Orientácia na výsledok Vždy je dôležitý výsledok
Vzájomná dôvera Obojstranná dôvera, vždy presné a pravdivé
informácie pre klienta
Zameranie na klienta Vytvárame dlhodobé partnerstvá

1
EUR

Výška získaných finančných
prostriedkov v
programovom období
2007 - 2013

1
klientov

Počet zmluvných klientov
od roku 2008

1
projektov

Počet úspešných projektov v
programovom období
2007 - 2013

Aktuality

Posledná výzva EK na vybudovanie bezplatných WiFi zón

Novinky

Posledná výzva EK na vybudovanie bezplatných WiFi zón

Európska komisia po koronakríze otvára poslednú štvrtú výzvu na budovanie bezplatných WiFi zón na verejných priestranstvách miest a obcí.

03.06.2020

Zobraziť článok
Oporný bod Nadácie EPH

Blog

Oporný bod Nadácie EPH

Nadácia EPH v rámci svojho programu Oporný bod poskytne v roku 2020 dotácie zamerané na podporu riešení problémov inštitúcií, ktoré im vznikli v súvislosti s vírusom COVID - 19. Cieľom nadácie je podporiť organizácie, inštitúcie a zariadenia poskytujúce sociálne služby v tom, aby mohli naďalej plnohodnotne uľahčovať ľuďom so znevýhodnením ich zapojenie sa do spoločnosti a zabezpečovať ostatné služby, ktoré vychádzajú z individuálnych potrieb klientov.

29.05.2020

Zobraziť článok

Povedali o nás

JUDr.Tibor Rózsár

starosta, Obec Mostová

„Zamestnanci spoločnosti Octigon postupovali celý čas veľmi profesionálne, rýchlo, detailne a so spoluprácou sme veľmi spokojní. Nastavenú latku odporúčam udržiavať aj naďalej."

Mgr. Jozef JANKOVIČ

starosta, Obec Rumanová

„V rámci zabezpečovania externého manažmentu bola služba zabezpečená na vysoko odbornej úrovni. Zamestnanci vždy vystupovali odborne, zodpovedne, ústretovo a vždy boli maximálne nápomocní. Komunikácia prebiehala efektívne a s porozumením."

Ing. Ladislav Hodinka

predseda predstavenstva, boneheadz, a.s.

„Spoločnosť Octigon pre nás zabezpečila komplexné grantové poradenstvo od vypracovania projektu, obstarávanie až po jeho dotiahnutie do úspešného konca. Počas celého tohto obdobia sa o nás starali pridelení poradcovia, ktorí zabezpečovali formálne náležitosti komunikácie so štátnymi inštitúciami a boli vždy k dispozícii aj v prípade otázok a nejasností z našej strany."